Ze zijn er weer onze heerlijke eigen geteelde Nieuwe Aardappels uit de tunnelkas. dat is echt weer smullen!
Ze zijn er weer! Heerlijke Hollandse Aardbeien en Asperges, dat wordt weer smullen! Tot straks in onze gezellige winkel.
Vanaf Februari 2025 zijn wij op de Dinsdag voortaan ook gesloten!
Bent u op zoek naar en mooi en lekker Kerstpakket dan bent u bij Boerderijwinkel Wim Quik op het juiste adres. Wij hebben voor ieders budget iets te verkrijgen. U bent bij ons altijd in de gelegenheid om zelf iets moois samen te stellen dan pakken wij het mooi voor u in, zo heeft u altijd iets te geven waar u achter staat.

