Heerlijke Boterbonen en Sperziebonen uit onze tunnelkas. Steeds beperkte voorraad dus op is op !
Ze zijn er weer !! Onze eigen geteelde Nieuwe Aardappels uit de tunnelkas, dat word weer smullen !!
Heerlijke verse Hollandse Asperges ze zijn er weer.
Heeft u ze al geproefd ? De heerlijke Hollandse Bloemkool uit de kas.

